fredag 19 februari 2010

THE TUFFEST MAN IN THE STUDIO THAT DAY!!!!


Skottat snö en timme på morgonen!! Pust å stön....!!!!
Var och postade paket på ICA då plötsligt Visakortet inte fungerade när jag skulle betala för frimärken som jag redan hade klistrat på...MÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖ!!!!!!
För att lätta upp min vrede lägger jag en god vinyl på grammofonen vrider upp volymen och hojtar en stund tillsammans med "Young"Jessie!!!!
HIT GIT & SPLIT!!!!! Kolla gärna in www.acerecords.co.uk dom har mycket gott för örat!!!

2 kommentarer:

  1. Bra! Reklam för Ace är aldrig fel! Mer sådant!

    Ace sets the pace!

    /Red Topping

    SvaraRadera
  2. Har faktiskt varit i kontakt med webansvarig på ACE och dom är glada för att jag gör reklam,så dom låter mej lägga upp låtar och bilder bara jag nämner dom varje gång!!
    "wolfee"

    SvaraRadera